fredag 24 april 2009

seegt...

Blir nog ganska lugn helg den här veckan. Det enda som är på G är att jag och kompisarna ska på vinprovning imorgon och sen på nån sightseeing, bl.a till Pablo Nerudas gamla lya. Annars blir det bara plugg o plugg. Hade prov i comportamiento organizacional igår och Finanzas 2 prov i måndags så jag är helt slutkörd men jag har ett prov till nästa vecka så det är kötta på som gäller... seeeg helg...

Drömde om mina mina kusiner Emelie och Valeria inatt. Drömde att jag precis hade kommit hem från Chile så väntade de på mig i flygplatsen. De hade inte insett att jag varit borta länge men de var minst fem år äldre. Det fick mig att sakna hem till Sverige...

Catta och mina kusiner Emelie och Valeria härjar


Härj i busfabriken

1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar dom också..