måndag 13 april 2009

Ångestfyllda dagar

Var ute i lördags med bolivianpacket här i Chile. Vi drog till ett ställe som heter Stingray. Bra ställe egentligen. Lokalen är ganska trashig men de spelar ändå hyfsat bra musik. Vi söp till det ganska rejält jag och några polare. Det hände egentligen ingenting speciellt under kvällen. Vi drack, vi dansade, vi drog hem. Ändå har jag den sjukaste ångesten någonsin och det har liksom gått två dagar. Kanske saknar hem till Sverige?

Inte nog med att jag har ångest, Lider(typ som Willys i Sverige) har slutat sälja den fantastiska tre minuters nudelsoppan.

Dessutom så gick det inget bra för CCB Norrköping i helgen, de lyckades inte ta sig till final i någon kategori.

Läste i tidningen att Listerine är dåligt för tänderna, speciellt om man använder det direkt efter man borstat tänderna. Listerine har tydligen för mycket alkohol som förstör det skydd som tandkrämen ger. Jävla skit, har fått byta till Oral-B nu.

Jusste Real Madrid vann i helgen också.

"Estadistica 2" kontrollen gick åt helvete....

Våran "maid" tog ledigt över påskdagarna så jag var tvungen att städa, laga mat och tvätta för första gången på två månader. Jobbigt!

Nya fast & the furious filmen var en besvikelse också.

Och så har jag och flickvännen gjort slut efter mer än två år som vi varit tillsammans. Så är det...

Ingen bra vecka alls...

Skriv gärna några uppmuntrande ord här i kommentarer

Tjululu

2 kommentarer:

*Livets resa * sa...

Allt löser sig .. ibland måste man ha lite motgångar för att bli starkare som person...

hoppas du har det bra annars nere i chile..

kram Caroline

Luppe sa...

tack carro = (