tisdag 5 maj 2009

UNITED!!!!

United vann semifinalen mot Arsenal med 3-1 och är vidare till final = ) Imorgon avgörs andra semifinalen och förhoppningsvis blir det Chelsea som vinner, inte Barcelona. Jag vill inte dö av en hjärtinfarkt under matchen...

Annars har jag varit sedan torsdag i San Pedro de Atacama i norra Chile och haft en av de mest fantastiska helgerna i mitt liv men det återkommer jag till. Jag måste nämligen plugga till mitt prov i Derecho y Empresa imorgon.

Lägger upp den här videon och dedikerar den till alla united fans som läser min blogg, typ Stoffe och Tor. UNITED vinner finalen i Rom!

Tjululu

2 kommentarer:

EADA sa...

Ja tycker att det va bra att Barca gick vidare... Å finalen vinner dom å ja ska bada i fontänen på plza Catalunya... hehehe

Luppe sa...

hehe det får vi se... = )