torsdag 21 maj 2009

Fint väder ute

Idag är det fint väder ute så jag har tänkt dra med kompisarna o spela fotboll. Får se om de fransoserna är så bra som de säger att dem e. Jag, Tor och Markus var ute o söp till det till ganska sent igår så jag är rejält bakfull. Ska bli kul att se hur bra min kondition är.

Jag hittade en BRUTAL!!!! cafe igår. Jag har gått förbi det där stället tusen ggr men jag har aldrig sett det för att det är så litet o skabbigt. Meeeen igår när jag gick förbi där på väg till Cafe Journal, där alla utbytesstudenterna hänger på onsdagar, så var det ett Liveband där som spelade Samba! Precis när jag gick förbi spelade dem också Sergio Mendez låt Mas que nada från Joga Bonito reklamerna. Och hela stället, mestadels Hippies och Bohemer, var uppe o dansade och bara röjde sönder stället. Det var en helt annan nivå av brutalitet. Jag kommer definitivt gå tillbaka dit vid något annat tillfälle. Fick inte se så mycket mer den här gången för när jag drog o hämtade Tor och Markus så slutade bandet att spela...

För övrigt tar jag det lugnt här i Viña, ska på sightseeing lite senare i Valpo. Älskar Valpo! Dessutom så saknar jag också flickvännen i Sverige såklart. Inte mycket kvar tills jag kommer hem nu. Önskar vi kunde gå ut o dansa älskling...

Try JibJab Sendables® eCards today!

Inga kommentarer: