måndag 11 maj 2009

prov o mer prov

Köttig vecka framför mig = ( Har prov nu på onsdag i Estrategia competitiva och på fredag i Finanzas 2. Hyperintressanta kurser men det är så sjukt mycket jobb. HAr man inget val så har man inte. Kötta på bara...

Det har varit en bra vecka annars, United gick vidare i Champions och vann i ligan samtidigt som Valencia också vann mot Real Madrid med 3-0. Jag missade dock matchen för den jäkla tidsskillnaden är en stämningssänkare, vem orkar sitta hemma o titta på fotboll kl 14.00 och det är 25 grader ute. Jag och några vänner drog istället till Valparaiso på sightseeing. Struntar i vad vissa säger att det är en ful stad, jag tycker att det är jättefint där. Alla hus har olika färger, brutala väggmålningar överallt, små cafeer som spelar bossa nova och en utsikt som saknar ord. Valparaiso rockar!

Iaf iväg o plugga som gäller. Det är 16 dagar kvar till CL-finalen i Rom och jag har redan börjat ladda, körde en hel söndageftermiddag med bara klassiska United-klipp. Råkade hitta en låt också som får mig på fotbollshumör, vet inte varför... Kommer att lyssna på den varje dag tills finalen.

Tjululu

2 kommentarer:

Zissou sa...

Den där låten är ganska fantastisk, tyckte den var medioker första gången men nu är den brutal.

Luppe sa...

eller hur! Jag får lust att Joga Bonito när jag hör låten...