onsdag 20 maj 2009

Det var ett tag sen...

Fan jag och en av de snubbarna som jag kommit bäst överens med här i Chile har slutat att umgås , eller vi typ umgås mindre än förut. Han är enkelt en av de grymmaste spanjakerna jag lärt känna och det är lite synd. Allt började när han dagen innan an fotbollsmatch sa till mig " Luis har du läst goal.com att Zlatan är klar för Real Madrid" sens dess har det rullat på med kommentarer som " Royston drenthe är en komplettare spelare än Dani Alves" och att "C.Ronaldo borde spela i en storklubb som Real Madrid"...Jag känner att våran vänskap aldrig kommer bli densamma. Jag menar liksom det är inte som när jag träffade de galna baskierna typ, " Hola Luis, Como est..." och jag avbröt " Schhhh you had me att Guti Guti Maricon", de jäklarna skulle jag ta en kula för...

Det var ett tag sen jag skrev i bloggen och jag skäms. Jag som verkligen hade kommit igång och i princip postade ett inlägg varannan dag. Nu är jag iaf tillbaka och jag tänkte slå till direkt med att avslöja en hemlighet för er alla. Eftersom jag är i Chile och min familj i Sverige så är det ganska självklart att jag inte ser dem så ofta. Det betyder inte att jag inte saknar dem allihop. Så jag tänkte posta en video på mig och mina fyra närmaste killkusiner så att ni ser vad vi brukar hitta på i Sverige. Jag presenterar Chala, Bryan, Bruno och Patrick. (och jag självklart)

Try JibJab Sendables® eCards today!

1 kommentar:

charlukingo sa...

Galnaste videon...GALNASTE KUSINOS IN THE WOOORLD!..hahaha....WE ROOOOCK!!!..ROCK OUT WITH UR COCK OUT!..HAHAHA.....extremt rolig video fan...:D