fredag 20 mars 2009

Jag är en skam...

Jag är en skam. Det är allt jag kan säga. Det var nämligen Tchapanov Beckhans födelsedag för en hel månad sen och jag glömde bort helt. Jag var inne i facebook för några dagar sen och såg att det hade varit folk som grattat honom i gästboken och då kom jag plötsligt ihåg. Tchapanov jag vet att jag är en skam för våran comradeship o jag ber om ursäkt. Grattis på födelsedagen Tchapanov! Jag skulle ha laddat upp en viss video men jag har den inte på den här datorn men jag har bett om att få den skickad inom en snar framtid från Sverige så oroa dig inte = )

Andra bra nyheter som jag har till dig är att jag har pratat med min mormor och hon förklarade för mig att min släkt härstammar från israeler som emigrerat till Bolivia. Vilket betyder att jag har hållt på helt fel sida i Israel-Palestina konflikten. Nu är vi iaf två Becks! = )

Tjululu

Inga kommentarer: