onsdag 11 mars 2009

inkompetens

Sitter o kollar på CL matchen mellan Man united och Inter och jag är nöjd med resultatet kan jag säga = ) Kul också att min franska vän här inser att Serie A är den mest mediokra ligan av de tre största. Jag är såå sjukt trött på Zlatans inkompetens också, det var självklart att Inter skulle förlora mot United men han kan väl åtminstone göra en bra match. I Zlatans ära ska jag göra en lista av de 10 sämsta anfallarna som just nu spelar i en av europas största klubbar.

1 Zlatan Ibrahimovic
2 Raul Gonzales
3 Higuain
4 Dirk Kuyt
5 Adebayor
6 Van Persie
7 Adriano
8 Bendtner
9 Anelka
10 Eidur Gudjohnsen

Grattis till Man Utd iaf som gick vidare = ) hoppas det blir Villareal i kvarten. Lottningen är för övrigt den 20 mars har jag hört.

Ska iväg till Everton-Lanus nu, sitter i härjarklacken...

tjululu

Inga kommentarer: