tisdag 10 mars 2009

Första festen i Viña

Yeah första festen för utbytesstudenter i Adolfo Ibañez blev en succe. Vi var hos några baskiska utbytesstudenter som är sjukt trevliga. Lite lattjiga när det gäller skolan men duktiga på laga mat och hata real madrid. Lärde känna ett gäng fransoser också, bla en som tyckte att italienska serie A är flera nivåer bättre än premier league. Den lattjarn och jag ska kolla på Man U-Inter matchen imorrn, då får vi se vem som är bäst, italienska mästarn eller engelska mästarn. Lärde känna en libanes också, en homosexuell australiensare, en pete doherty liknande engelsman, några tyskar, en jänkare, ett par chilenare, en hel hög med bolivianer och svenska Tor. HAr aldrig partat med Tor det är därför jag tar med honom på listan också.




Annars har jag för övrigt flyttat in en brutalt fantastisk lya precis vid stranden, har bl.a. pool och en lagun runt byggnaden. Som om det behövs när stranden är tio steg från ingången.

Måste o hämta min tvätt nu tjululu


TORRE 2, MY NEW HOME!!!

Morgonutsikten

The neighbours

1 kommentar:

sarapaulsson sa...

Shuululuuu! Sa roligt att kolla in har..Fatta hur langt bort du ar de e ju asssscoolt ju:)Jag ar aldrig vart i america del sur men maste nog ta enr resa en vacker dag. Akta dej for tjuvar. kram sara