lördag 14 mars 2009

asado med utbytesstudenterna...

Hade grillkväll igår med "integrations"-komiteen och alla utbytesstudenterna. Det blev en helt okej kväll men jag förstår inte vart mina väl investerade 3000 chilenska pesos gick. För att vara med på kvällen så skulle vi betala det o jag antog att vi skulle få en tallrik med mat men nej... Vi fick gå o hämta småbitar grillad kött när vi ville. Kände mig lite lurad eftersom 3000 chilenska pesos räcker för att köpa en trerätters-middag. Men iaf efteråt drog vi till en klubb som heter Stingray, det såg jäkligt fattigt ut utifrån men det var ganska hyfsat ställe ändå när man väl kom in. Självklart spelades det reggaeton typ 95 % av tiden vi var där, vet inte hur jag kommer att överleva utgångarna om det ska vara såhär varje gång.

Ikväll ska jag bara va hemma o ta det lugnt är det tänkt o softa lite på terassen.

Tjululu

Inga kommentarer: