lördag 27 juni 2009

Tsunamivarning

Det ryktas om att en Tsunami ska svinga förbi Viña del mar imorgon. Det har inte sagts något om det i nyheterna här men alla är sjukt övertygade om att det är en Tsunami imorgon. Jag har däremot avfärdat det helt, det har ju inte kommit ut någon oficiell varning... Lite halvnervös är jag däremot nu då det började regna för en halvtimme och havet började bli lite för vågigt jämfört med andra dagar då det regnat.

Jag utgår iaf ifrån att jag klarar mig och gör mina två prov nästa vecka. Har förberett mig ganska stenhårt på dem men det känns ändå som att det är mycket kvar. Ikväll måste jag iaf gå ut en svänga iaf för att det är sista gången jag träffar vissa av utbytesstudenterna innan de åker hem.

Annars vill jag bara poängtera att jag hatar Real Madrid mer än någonsin. Viktigt att folk vet det ifall det händer mig något imorgon. Jag ska kanske inte skämta om det här men jag hatar verkligen Real Madrid...

Tjululu

Inga kommentarer: