tisdag 30 juni 2009

jag klarade mig...

Ingen tsunami i helgen gott folk! Jag kan däremot erkänna att jag var lite nervös ett tag. Vågorna var onormalt stora den dagen, egentligen är det inte ett tecken på att det är en tsunami på väg, men man vet aldrig. Jag och polaren drog iaf ner till stranden och filmade lite. Det såg helt otroligt ut, det var de största vågorna jag sett än så länge här i Viña...

Annars är det plugg som gäller. Skrev näst sista provet idag och det gick ganska bra. Nu blir det lite chillande och sen extrem plugg igen. Jag har sista provet på lördag i Finanzas 2. DEt är sjukt hur snabbt tiden går och jag måste erkänna att jag kommer att sakna Adolfo Ibañez = (

Det har blivit mycket MJ senaste veckan. Har laddat hem flera av hans tidigare albums och lyssnat på dem dygnet runt. Det känns overkligt att han dog så plötsligt. Det kändes extra overkligt eftersom jag precis veckan innan hade börjat lyssna på MJs gamla låtar igen och så plötsligt läser man i Aftonbladet att han har dött...

Det här är iaf mina två favoritlåtar från "the king of pop"... sjukt underskattade låtar...

Leave me alone


Keep it in the closet

Inga kommentarer: