måndag 22 juni 2009

mysig helg...

Hade en ganska schysst helg i veckan. Jag har så pass mycket att plugga så jag hade bara tänkt stanna hemma men när jag var på väg till köpcentrumet här nära så träffa jag två kompisar. De var på väg o skulle spela Bingo, o det kunde jag inte säga nej till så jag o dem plus några kompisar till drog o lirade. Det var universitet som organiserade allting. Pengarna skulle gå till välgörenhet så det kändes kul att kunna va med o hjälpa till lite...

Senare träffade jag Tor och Markus i en bar där nära Tor bor typ. Ganska schysst ställe, helrör öl 80 kr är inget att klaga över = ) Sen drog jag och Markus till Goose och kollade läget o sen drog jag hem.

Bra helg...

Jag hittade en låt igår. En av mina absoluta favoritlåtar genom alla tider. Jag måste ha sett den här videon typ 1995 nångång. Den var en av de första hip hop låtarna jag lyssnat på o jag tröttnar aldrig på den. Jay-Z - Wishing on a Star. Det var inte den jag hittade igår iaf utan en nyversion som Beyonce sjunger o då kom jag att tänka på den. Beyonces version är helt okej faktiskt. Jag lägger iaf upp båda så ni får avgöra själva vilken som är bäst...

Jay-Z "Wishing on a star"


Beyonce "Wishing on a star"

Inga kommentarer: