söndag 7 juni 2009

Sent på kvällen...

Bästa nyheten genom tiderna!!!! Valencia åker till Old trafford den femte augusti och möter United i en vänskapsmatch!!!Faan, och jag är fast i Chile...

Klockar är snart 00.00 här och jag är fortfarande uppe o inte gör ett skit. Jag har massor att göra men jag lyckas inte hitta motivationen. Har varit så länge hemifrån att jag har kommit in i den deprimerade delen av min resa. Jag kommer ihåg att jag kände så när jag var i Barcelona runt typ december men eftersom mamma, pappa och syrran flög ner o firade jul och nyår med mig så var det lugnt. Vad ska jag göra nu liksom. Jag tror jag har ändrats också, innan mitt utlandsår så var det inga problem för mig att bara sitta hemma o titta på film en hel dag eller bara sitta i mitt rum o läsa. Jag klarar inte av det längre, jag måste vara runt folk o göra något roligt. Undrar hur det kommer att gå för mig när jag kommer tillbaka till apat-Sverige.

Något som alltid piggar upp mig är Valencia-klipp så jag tänkte slå till med det bästa klippet genom alla tider, för jag såg den matchen i direktsändning o jag grät av lycka efter matchen. Valencia kvalade till Champions league för tre säsonger sen, samma säsong som Liverpools finalvändning mot Milan. Valencia var tvungna att kvala mot Salzburg. De förlorade 1-0 i bortamatchen och ledde med 2-0 hemma när klippet börjar så om Salzburg skulle nätat så skulle de har gått vidare med bortamål och Valencia åkt ur tävlingen. Det är tre minuter kvar av matchen, det som kommer sen är det bästa jag någonsin sett på en fotbollsplan.(subjektiv kommentar eftersom jag är Valencia supporter)

Inga kommentarer: