onsdag 3 juni 2009

härj efter härj...

Jag vet att jag sade att Shantel - Mahalagaesca var den bästa låten och att den låten är Barcelona 2008 för mig men... Jag råkade hitta en annan låt på youtube som jag också fick höra i Barcelona för första gången. Jag tror det var mexaren från min klass som drog på låten i en fest hemma hos mig dagen som Barcelona vann 2-0 mot Real Madrid och vi var alla hos mig. Den här låten är iaf en av Cafe Tacubas bästa och jag lägger upp live versionen istället för originalet. Live är alltid härjigare... För övrigt har jag fullt upp med skolan, ganska mycket arbeten den här veckan som jag vill ha klart så att jag kan börja tentaplugga nästa vecka. Vi (utbytesstudenterna) fick den briljanta ideen att flytta på sluttentorna så att vi kunde göra alla tidigare så att vi sedan har mer tid att resa. Så nu har vi typ fyra sluttentor inom en vecka typ, jag har iaf det... men det ordnar sig...

Annars vill jag bara hälsa till alla CCB dansarna i Norrköping, såg klart alla danserna från Saya igår och alla danserna var coola som fan. Speciellt mixton var det ett jäkla dra på, det bästa jag sett på flera år. Bara inledningen där förtjänade att få ett pris. Jag fick lust att invadera Polen efter jag såg videon.

Jämför gärna den dansen och hur jag såg den framföras här i Chile för någon månad sen...



CCB Norrköping

Inga kommentarer: