måndag 9 februari 2009

Spikat och klart!!

Nu var det klart med allting, efter att jag lyckats komma ur min djupa depression har jag nu bokat biljetterna till Chile. Det som är det bästa är att jag ska åka förbi Bolivia en vecka o vara för första gången i den beryktade "karneval de oruro", den största folkloreventet i Sydamerika. En tre dagar lång karneval med över 30000 dansare och 10000 musiker. Fantastiskt!


Annars händer inte så mycket, eftersom jag åker redan om en vecka och jag bokade biljetten för 30 minuter sen så känner jag mig lite stressad. Jag måste bl.a fixa boende i Chile redan, hade tänkt göra det senare, jag måste köpa kontaktlinser och gå på ögonundersökning, måste handla lite sommarkläder vilket är ganska svårt då utbudet är lite begränsat, måste se till att träna lite till inför stranden i Viña dessutom är rånrisken ganska hög i Bolivia så det är bra att vara lite förberedd osv osv. Hoppas att allt går bra nu...

Jag avslutar med att säga att Norrköping kan vara den segaste staden i världen och om jag stannar här efter att jag tagit min examen så vet jag inte vad jag gör. Det har hänt lika mycket här på två månader som det hände en helg i Barcelona.

Lägger upp ett klipp från min resa till Valencia, laget har det tungt just nu o dom behöver lite extra stöd. AMUNT!

Inga kommentarer: