söndag 8 februari 2009

Hej då depression

Woow! nu var det verkligen längesen jag skrev i bloggen, jag kan var den sämsta bloggaren genom alla tider. Nu har jag iaf lyckats komma upp ur min postBarcelona depressions fas. Vill ni veta varför? Jo jag har nämligen börjat få mail från kamrater i Chile som vill dela lägenhet med mig. Jag låter bilderna bredvid tala för sig själva. Så nu ser jag starkt fram emot att åka till Chile igen och om jag hinner till Bolivia, min underbara splittrade u-hemland.

Saknar dock fortf Barcelona, speciellt gamla klassen. Har fått trevliga meddelanden från Sara R senaste veckan och Mario o Stefan, o sen har vi ju såklart Sara P som alltid lämnar fina kommentarer i bloggen.

Iaf jag har tänkt börja starkt nu när jag gör comeback i bloggbranschen och har bestämt mig för att ranka de tio vackraste kvinnorna i världen (enligt mig själv såklart), lite inspirerat från Saras blogg. Senare kommer jag väl uppdatera hur förberedelsera inför min resa till Chile går.

Tjululu så länge



Inga kommentarer: