torsdag 12 februari 2009

5 dagar kvar

Så var det fem dagar kvar då! Jag har inte hunnit inse än att jag faktiskt åker härifrån... ännu en gång. Mina kusiner i Bolivia har iaf tagit ledigt från sina jobb för att komma o möta upp mig i flygplatsen i Santa Cruz. Sen blir det total härj de kommande tio dagarna.

Igår skrej jag ingenting men det var för att jag inte hade någon tid. Min flickvän Catalina kom till Norrköping och då kände jag att det var viktigare att vara med henne, eftersom vi inte har så mycket tid kvar, än att skriva på bloggen. Iaf hon tyckte det var orättvist(?) att jag gjorde en top tio lista över världens vackraste kvinnor så nu har jag låtit henne vara gästskribent på min blogg o skriva sin egna lista över världens vackraste män. Det kan gaya till bloggen rejält men det får jag leva med...

Sen har jag bara varit med mormor för att hon fyllde 84 år idag, så hela släkten var hos henne o morfar och åt middag. Jag gjorde planer inför imorgon också med mina två småkusiner. Eftersom jag inte kommer att se dem på flera månader så bestämde jag att jag skulle ta dem till Busfabriken. Så jag gav bort min dator till min morbror i utbyte mot att han betalar vår inträde imorgon. Bra deal!

Tjululu!

Inga kommentarer: