fredag 29 maj 2009

...

Barcelona gjorde en bra match och dem vann. Det är allt jag tänker säga om det... Jag såg iaf till att inte låta det förstöra min dag så jag drog till med en förfest hemma i lägenheten. Det blev ganska lyckat för det var väldigt många som kom trots att jag bestämde mig att bjuda alla kl 19.45 och förfesten skulle börja 21.30. Hade jättekul iaf...

Iväll blir det en avskedsfest, nu i veckan ska nämligen fransoserna åka tillbaka till Frankrike så vi ska slå till med en fest hos dem och sen vidare ut till något ställe. Jag känner mig inte så taggad för att jag har så sjukt mycket att göra till skolan men en svänga blir det iaf.

En video som alltid piggar upp mig och som alltid kommer att påminna mig om Barcelona 2008 är Shantel - Mahalagaesca. Originalversionen av Mahala Rai Banda är väldigt bra men jag tycker att den här live versionen är lite härjigare och fyyyy faaan vad grymt det skulle ha varit att vara där. Vissa kanske känner igen låten från Borat filmen...

Inga kommentarer: